چطور فروش بیشتری داشته باشیم؟
- تعداد ديدگاه : 0 گزارش خرابي
چطور فروش بیشتری داشته باشیم؟
سوالی که تمام کسب و کار های تازه کار و قدیمی همیشه دنبالش هستند.
برای فروش بیشتر همیشه نیاز به مشتری بیشتر نیست خیلی ها در کار هایی که شروع می کنند بعد گذشت مدت کوتاهی شکست می خورند چرا که اولین اصل کار را فراموش می کنند
شما در یک کسب و کار برای فروش بیشتر نیاز به مشتری بیشتر ندارید برای درک این مطلب به مثال زیر توجه کنید:
فرض کنید شما در واتساپ یک گروه معرفی محصول دارید که پس از خرید هر یک از مشتریانتان این فرد را به گروهی دیگر دعوت می کنید و از گروه قبل لفت میدهد بعد از مدتی شما این گروه رو تکمیل کنید حالا در این گروه شروع کنید معرفی کارتان و محصولات جدید را بگذارید چه اتفاقی رخ میدهد؟
در این حالت این افراد با دقت بالاتری مشاهده می کنند و با اعتمادی که در فروش قبل به دست آورده اید فروشتان را هر روزه خواهید داشت و پشت آن مشتری ارجاعی
اگر فروشنده پوشاک باشید این هفته کفش هفته بعد تیشرت هفته بعد شلوار هفته بعد ... به یک نفر می توانید بفروشید و مشتری ثابت خود را داشته باشید
تا به این درجه زیبا برسید باید کلی تلاش کنید کلی فعالیت کنید
در این مسير فراز و نشیب های بسیاری وجود دارد یکی از این مشکلات زمزه های اطرافیان در این مسير است
یعنی هر آن کسی را که می شناسید با شروع فعالیت شما بدون داشتن مهارت یا علمی در خصوص کار شما بر گرفته از مشاهده های خودش و با توجه به توانایی های خودش شروع به دادن نظر های متفاوت می کند
پیشنهاد من به شما این است که دست به قلم شوید و اول از همه اهداف خودتان را بنویسید و بعد از آن شروع به پیدا کردن مسير های رسیدن به هدفتان باشید تمام مسير ها را چند بار برسی کنید و بعد از آن تمام تمرکزتان را روی کار قرار دهید همیشه می گویند:
" در دروازه را می توان بست ولی دهن مردم را نمی توان بست "
دیگر مشکلات کسب و کار ها نبود اطلاعات کافی در خصوص بازار کارشان می باشد و اطلاف وقتشان در مسير های بی هوده و پوچ بوده است. شما به عنوان مدیر کسب و کارتان باید همیشه با برنامه و سنجیده حرکت کنید و بدانید چه کاری را چطور و کی انجام دهید ( که به زودی مقاله آموزش نوشتن برنامه را ارائه میدهم )
شما در مرحله اول کار باید محصول مناسبی انتخاب نمایید بعد از آن شناخت کافی را نسبت به محصول به دست آورید و بعد از آن شناسایی مشتریان احتمالی آن محصول ارزیابی مکانی مناسب برای تبلیغ محصولتان باید باشید
توجه!
بسیار شنیده ام که می گویند بگذار از کارت چند ماهی بگذره و بعد تبلیغات کنید این یک جمله اشتباه است شما با تبلغ محصولتان در بدو کار به افراد بیشتری اجازه آشنایی با کارتان داده اید و در نتیجه فروش بیشتری کسب خواهید کرد
لطفا با این دست کلمات خودتان را گول نزنید:
من نیاز به تبلیغ ندارم و الان زوده و ...
شما که از کسب و کار های غولی مثل : سامسونگ، اپل، بنز و ... شناخته شده تر که نیستید!!! پس چرا فکر می کنید نیازی به تبلیغات ندارید یا اینکه شما به اندازه کافی آماده نیستید؟
مطمئنا مکان های تبلیغات بسیاری با رنگ و لعاب در کشور وجود دارد که سختی انتخاب درست را بیشتر کرده . شما در ابتدای این امر باید اول مخاطب هدف خود را پیدا کنید یعنی بدانید کجا و چه محصولی را معرفی نمایید
تیم سایت کجا برم همواره در تلاش ایجاد بهترین مکان های معرفی کسب و کار ها می باشد
اگر می خواهید تا در سایت کجا برم کار شما معرفی شود و از بازدید کنندگان سایت مشتریانی دریافت کنید پس همین الان دست به کار شوید و روی آیکون های زیر کلیک نمایید
.
.
..
ثبت آگهی در سایت | ||
ثبت پیج اینستاگرام | ||
طراحی سایت |